نـــــفرات برتر غزل مشترک بداهه با بیت مطلع👇


«خنده ات طرح جدیدیست که دیدن دارد

ناز   معشوق    دل    آزار   خریدن    دارد


#کاظم_بهمنی »

داوربرنامه : جناب آقای #غلامرضا_خدارحمی


مدیریت چالش: جناب آقای #غلامرضا_خدارحمی

  

زمان شروع برنامه: #دوشنبه_ها ۲۲:۰۰ تا ۲۳:۳۰


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


بیت مطلع👇


خنده ات طرح جدیدیست که دیدن دارد

ناز   معشوق    دل   آزار    خریدن   دارد


#کاظم_بهمنی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


شیره ی جان منی در نفسم پنهانی

طعم شیرین  لبت باز  مکیدن دارد


#لیلا_هنگروانی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


بعد عمری که رسیدیم به هم حرف بزن

درد این  فاصله ها از تو  شنیدن  دارد


#پریوش_رستمی 


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


گفته بودی که اگر دل بدهم در باران 

دل تو  با  دل من  میل  پریدن  دارد 


#ریحانه_انوری 

#ریحانه_الشعرا


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


من نمازم طرف قبله ی چشمان تو شد

ناز این قبله و این  عشق  خریدن دارد


#قاسم_کرمی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


هرکلام از لب همچون عسلت ،دلبر من 

شعر نغزیست که صد بار شنیدن دارد 


#سمانه_مظلوم


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


یار من از رخ ماهت چه سخن ها گویم

قصه   عاشقی ام   با تو  شنیدن  دارد


#شیما_منوچهری


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


دکترم گفته نخور قند ، دیابت داری 

عسل  از لعل  لبان تو  مکیدن  دارد 


#ابــــــــراهیــــــــمــــــــ


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


زن نگو.. موقع دل بردنش از سینه ی من

ماده گرگی است که او قصد دریدن دارد


#هادی_صفری_اقدم


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


حرف هایت پر از نیش و کنایه شده است

مثل   ماری  و  دلت   میل   گزیدن   دارد


#الناز_رخشانی 


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


من نیازم همه آنست که نازت بکشم

 ناز معشوق چه بسیار کشیدن دارد


 #مینابیگ_زاده


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


بید مجنون شده گیسوی شکن در شکنت 

باد  بر  آن  هوس   شانه   کشیدن   دارد 


#لیلا_زمانی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


دلم  آماده ی  رفتن  شده  از دنیایم

ساکنش غیر تو باشد که بریدن دارد


#نازنین_پورمحسنی 


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


درهوایی که پرازهمهمه ی باران است

چای  باطعم  لبان  تو  چشیدن  دارد


#شاهین_عیوضی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


طرح  لبخند تو از حنجره هایی همه لال

عمق  فریاد  من  از  عشق  شنیدن  دارد


#خدیجه_صفالومنزه « #عاتکه »


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


ای سکوتی که پر از غلغله ای در دل تنگ

بغض جامانده ات ای حرف شنیدن دارد


#سمیه_صالحی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


نقش پیراهن تو وسوسه انگیز شده 

پیچ و تاب تن تو یکسره دیدن  دارد


#لیلا_میرزایی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


مَ مَ من لکنت لَ ، لب به لبم از عشقت

که عذابِ درَک از عشق کشیدن دارد...


#امید_نورانی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


لب خود را نگزم چون به لبان تو رسم 

طعم  لب های  ملیح  تو  مکیدن  دارد 


#فرشته_صیادی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


جمع کن دفتر و خودکار و غزل را،"سجاد"-

بی تو کی حوصله ی قافیه چیدن دارد.....


#سجادصفری_اعظم


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


دست برگردن اون حلقه کنی شرم کند

گونه ی  سرخ و  لب  یار  مکیدن  دارد


#ولی_شریفی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


دل من پر شده از عشق تو اما انگار

قلب سنگ تو  تمایل به ندیدن دارد


#فاطمه_احمدزاده«رها»


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


شده  رسوا  دل حسرت کش  من در دنیا

بی تو ای سنگ دل این قصه شنیدن دارد


#فارا


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


@an_anjomansher 🌹

Insta: an_anjomansher


🌹 از حضور سبزتان صمیمانه سپاسگزاریم🌹