خیال خام  پلنگ من به سوی ماه جهیدن  بود

و  ماه  را  ز بلندایش  به روی خاک کشیدن بود

#حسین_منزوی


واژه های انتخابی جهت برنامه واژه نویسی امشب👇


ماه

پلنگ

خیال


وه که خیال نازکت عشوه چنان به ماه کرد

خاطر عاشق  مرا  غمزده  سر  به  چاه  کرد

چشم پلنگ گونه ات هیچ به من امان نداد

سهم  دل  خراب  را  حسرت  یک گناه کرد

#مهتاب_بهشتی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


ماه و پلنگ دیده ای به هم چگونه  میرسند

خیال  روی  ماه  تو  چرا  به  من  نمیرسد؟

#قاسم_کرمی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


خیالت در دلم افتاد امشب

شدم با یادتو دلشاد امشب

تویی  ماه  و  پلنگ عاشقت من

دلم در حسرتت جان داد امشب

#لیلاعبدی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


در  خیالم  بوده ای ، ای ماه من 

همچنان معشوقه ی دلخواه من 

تا  پلنگ  چشهایت  حکم  کرد 

من اسیرت گشتم و توشاه من 

#زهرا_شبیهی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


Telegram : @an_anjomansherte

Instagram: an_anjomansher

🌹 از حضور سبزتان صمیمانه سپاسگزاریم🌹