نـــــفرات برتر مشاعره بداهه (  شروع بیت باحرف آخر بیت ماقبل آخر )


داوربرنامه : جناب آقای  امیرعزیزی

مدیریت چالش : سرکارخانم  عاتکه صفالومنزه

زمان شروع برنامه:  یکشنبه ها ۱۷:۰۰ تا ۱۸:۳۰

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

رفته ام از خاطر و با خاطراتت دلخوشم 

عشق و خاطرخواهی ودیوانگی وانتظار

#بیژن

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

هستی ام را  لحظه ای دیدم  میان چشم تو

پلک  بر  هم  میزنی هستی ز دستم می رود

#قاسم_کرمی

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

موج هم باشی نصیبت سطح سخت صخره هاست

نعمت     آرامشت   را    کن     طلب     از   کائنات

#بیژن

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

در دلم گویی کسی می نالد ای نامهربان

کاش  داروی  دل گریان من  باشی دمی

#قاسم_کرمی

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

نگفتی بی تو غم دارم  نگفتی بی تو میمیرم؟

ز هجرانِ تو؛ من دیگر شکستم پیر خواهم شد

#فارا

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

تو را در لحظه ای گم کرده بودم بین آغوشم

سر از آغوش یک دیوانه ی دیگر در آوردی...

#نازنین_پورمحسنی

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

ماه من هستی و من اینه دارم ای دوست

برکه ی خسته ی خود را به نگاهی دریاب

#حمید_محمدی

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

مرا صید خودش کرده به صد حیله به صد ترفند 

دمادم   می زند    بر   صورت    آیینه ام   لبخند

#افروز_عسگری

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

یا  اشک مرا  بپای  خود  ریخته ای 

یا چشم به این حال بدم دوخته ای


لعنت به تو و تمام این شیدایی...

تا دست مرا به آتشت سوخته ای 

#لیلا_جلالی