نـــــفرات برتر  بداهه غزل مشترک با بیت مطلع 


مانده ام تا وسط معرکه گیری چه کنم؟

نشود  پاره  اگر  بند  اسیری   چه  کنم؟

 

حسین جنت مکان


داوربرنامه : جناب آقای #غلامرضا_خدارحمی

-------------------------------------------------------------

من که  آسان همه ی مسئله را حل کردم

وای اگر باز به من سخت بگیری چه کنم؟

#رها


-------------------------------------------------------------


در جوانی که فقط حسرت دنیا دیدیم

مانده ام با غم  تنهایی پیری  چه کنم

#پریوش_رستمی


-------------------------------------------------------------


سیرم  از جنگ میان دلم و فاصله ها

دشمنم قلب مرا برده اسیری چه کنم

#محمدمهدی_سلیمان 


-------------------------------------------------------------


چون خیانت بکنم بر تو و عشقت روزی

 معذرت خواهی من را نپذیری  چه کنم 

#فرشته_صیادی 


-------------------------------------------------------------


اگر  این باد که با یاد تو سمتم آمد

نرساند ز تو مُشکی و عبیری چکنم؟

#امیـــــــّـــــدنورانے‌فــــــانے


-------------------------------------------------------------


چشم من منتظر دیدن رخساره توست

گر سراغی ز دل خسته نگیری چه کنم؟

#سیری 


-------------------------------------------------------------


چه کنم  روزی اگر زود تو ترکم بکنی

 و اگر زودتر از من تو بمیری چه کنم؟

 #مینابیگ_زاده


-------------------------------------------------------------


باز  افتاده ام دانگار  به  دامان  بلا 

از من ِخسته اگر دست نگیری، چه کنم؟

#محمدحسین_غضنفری


-------------------------------------------------------------


سر به صحرای جنون میزنم  از دلتنگی

من در این منطقه ی سرد کویری چکنم

#فارا


-------------------------------------------------------------


دستی از مهر به دستم که ندادی   بعدا

گوشه ای از کفنم را تو بگیری چه کنم؟

#فاطمه_احمدزاده"رها"


-------------------------------------------------------------


ماه من سینه ی من جای درخشیدن توست

وای  اگر  چهره  از این  برکه  بگیری  چه کنم

#شیرین


-------------------------------------------------------------


دل که ازشور و شرار لب تو می سوزد

تو ز آن معرکه ها شعله بگیری چه کنم

#سمیه_صالحی


-------------------------------------------------------------


منم  آن  آبی  پهناور  دریای  شمال 

با تو که گرم جنوبی و کویری،چه کنم؟

#لیلا_زمانی


-------------------------------------------------------------


من و مهتاب شبی مانده و یک کوچه ی تنگ

حال  با  شعر  فریدون   مشیری   چه  کنم

#هادی_صفری


-------------------------------------------------------------


در نبودش همه ی عمر و جوانی طی شد

با غم  عشق  خدایا  سر  پیری  چه  کنم؟

#رها


-------------------------------------------------------------


به‌ملاقاتی چشمان تو من‌آمده ام

گر تمنا ی دلم را نپذیری چه‌ کنم

#رحیم_فتوحی


-------------------------------------------------------------


شهر ما کشور قم گشته  خدایا  العفو

پایتخت امده در شهر کویری چه کنم

#ناصرمرادی


-------------------------------------------------------------


مانده ام در نوَسانِ دل و عقلم تو بگو

با هیاهوی غم و معرکه گیری چه کنم

#نگار_حسنوند


-------------------------------------------------------------


ای همه دوز و کلک در پس این چرخ فلک

تو  اگر  عشق  مرا  باز   بگیری   چه  کنم

#بانونصرتی «#یاس_سپید»


-------------------------------------------------------------