نـــــفرات برتر ترانه بداهه با بندمطلع

 چیزی از گرمای عشق تو نموند

سرده این خونه ولی تب میکنم

همه چی مرتبه تو زندگیم

وقتی قرصامو مرتب میکنم


#سیدمحمدصادقی 


داوربرنامه : سرکارخانم  عاتکه صفالومنزه

مدیریت چالش : جناب آقای سیدمحمدصادقی  


〰〰〰〰〰〰〰〰〰


بند مطلع👇


چیزی از گرمای عشق تو نموند

سرده این خونه ولی تب میکنم

همه چی مرتبه تو زندگیم

وقتی قرصامو مرتب میکنم

#سیدمحمدصادقی


〰〰〰〰〰〰〰〰


دارم از درد میگم حوصله کن

تازه قصه مون داره شرو(ع)میشه

یکی بود یکی نبودِ زندگی 

بختم از همینجا پشت و رو میشه

#حامد_بیاتیان


〰〰〰〰〰〰〰〰


چه زمستونی دویده توو اتاق 

زمهریر غم که حاشا نداره 

یخ زده خاطره های من و تو 

گریه ی مردا تماشا نداره 

#افروز_عسکری


〰〰〰〰〰〰〰〰


دستای سرد تو اینروزا میگه

بیخودی روزامو هی شب میکنم

توی سرما روی تختم مث مار

می پیچم دور خودم تب میکنم

#محمدمهدی_سلیمان


〰〰〰〰〰〰〰〰


قطعه های رفتنو یکی یکی

مثه پازل داری تکمیل میکنی

نمیخوام جنگو ببینم تو چشات

تو داری که اونو تحمیل میکنی

#مریم_فروزش


〰〰〰〰〰〰〰〰


همه چی تو زندگیم جهنمه

وقتی داغتو به قلبم میباری!

مثل خورشیدی و فرقی نداره

کجای آسمونم خونه داری!

#رامین_رخشا


〰〰〰〰〰〰〰〰〰