نفرات برتر بداهه طنز با بیت مطلع👇


(گرچه  گاهی با کمی اصرار پیدا می شود

هر چه می خواهید در بازار پیدا می شود


#ناصر_فیض)


داوربرنامه : جناب آقای #منوچهر_ابراهیمی


مدیریت چالش : جناب اقای #غلامرضا_خدارحمی


زمان شروع برنامه: #پنجشنبه_ها ۲۲:۰۰ تا ۲۳:۰


〰〰〰〰〰〰〰〰〰

بیت مطلع👇

گرچه  گاهی  با کمی اصرار پیدا می شود

هر چه می خواهید در بازار پیدا می شود


#ناصر_فیض


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


در خود بازار اگر این جنسها کمیاب شد

غم نخواهم خورد، در انبار پیدا می شود

فوق فوقش قیمتش بالاتر است اما چه غم؟

مایه دارم! درهم و دینار پیدا می شود

یا که فوقش پول در جیبم ندارم، غصه نیست

جنس های مفت در آمار پیدا می شود

می روم تا کوچه ی مشهور شهر و می خرم

گوجه ای که نصف میدان بار پیدا می شود

یا اگر پیدا نشد من باز هم بر روی پا

ایست خواهم کرد چون دیوار پیدا می شود

حرف از بحث گرانی من نخواهم کرد، هیچ

توی شهری که در آن رگبار پیدا می شود

من یقین دارم که با کار و شعار یک مدیر

آخرش اجناس چون هربار پیدا می شود

ما در این کشور فقیر اصلا نمی بینیم، نه!

فقر در اینجا؟ مگر بیکار پیدا می شود؟

ما در این شهر بزرگ و شاد غرق نعمتیم

هر چه می خواهیم جز انکار پیدا می شود

نه! بیا مقداری واقع بین شو و این را نگو

فقر گاهی با کمی اصرار پیدا می شود


#سیدحسین_عمادی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


جنس دست اول از بس کم شده این روزها

هر طرف که رو کنی سمسار پیدا می شود


#محمدمهدی_سلیمان


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


جنگل چشمان تو لو رفته پیش من، در آن

روبه پیری چه‌ خوش رفتار پیدا می شود


#مسیح_عزیزی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


سردی   دنیا  ندارد   عمر  چندانی   گلم

بی جهت دلواپسی غمخوار پیدا میشود


#مهدی_جعفریان 


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


میفروشم قلب خود را در ازای دلبری

در  شما  اما  فقط  دینار پیدا میشود


#مهدی_جعفریان


〰〰〰〰〰〰〰〰〰


@an_anjomansher


🌹 از حضور سبزتان صمیمانه سپاسگزاریم🌹