نـــــفرات برتر بداهه غزل با بیت مطلع👇


(به خداحافظی تلخ تو سوگند، نشد

که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد


#فاضل_نظری) 


داوربرنامه : جناب آقای #غلامرضا_خدارحمی


مدیریت چالش: جناب آقای #غلامرضا_خدارحمی

  

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

بیت مطلع👇

به خداحافظی تلخ تو سوگند، نشد

که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد


#فاضل_نظری


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


چای عصرانه ی من بعد ِ تو تلخ است چو زهر

هیچ  چیزی  به لبم  جز  لب  تو   قند نشد


#عبدالرحیم_نوروزی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


حاجتت بی من و با یار دگر رفتن بود 

دل  من  با  دل  تو  قابل  پیوند  نشد


#حمیدرضا_گلشن


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


گر چه دنیا به خودش اهل کرم دیده ولی

از  کریمان   جهان  هیچ  کسی  زند  نشد


#پریوش_رستمی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


خال هندوی تو را یار طلب کرد ولی

صاحب  شهر  بخارا و سمرقند  نشد


#ولی_شریفی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


دلِ  من  دانه‌یِ  اسپند  و نگاهت  آتش

هرکجا دید تو را جایِ خودش بند نشد


#ساحل_زهره_نیکدل


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


بذر عشقی که به دل کاشته بودم رویید

آب  دلشوره که می خورد  تنومند  نشد


#محمدمهدی_سلیمان 


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


دل من بر سر عهدش به خدا مانده هنوز

دل تو بر سر  پیمان  ز  چه  پابند  نشد؟


#مجید_خزاعی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


وعده هایی که تو دادی همه بی حاصل بود

هیچ   عشقی   به  دلم   غیر  تو  دلبند  نشد


#فارا


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


هرکه عاشق شدو دل در گرو یار گذاشت

صاحب زندگی  و  همسر  و  فرزند  نشد


#ولی_شریفی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


من  دعا کردم و انگار  دعاهای  دلم

مستجاب از نظر لطف خداوند نشد


#سیدحسن_عمادی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


@an_anjomansher🌹


🌹 از حضور سبزتان صمیمانه سپاسگزاریم🌹