نـــــفرات برتر ترانه بداهه با بند مطلع👇


«کنار تو  چه آرومم  چه آرومی  کنار من

تو چشمای تو آرومه  چشای بی قرار من


#افشین_یداللهی »


داوربرنامه : جناب آقای #غلامرضا_خدارحمی


مدیریت چالش : جناب آقای #غلامرضا_خدارحمی 


زمان شروع برنامه: #پنجشنبه_ها ساعت ۲۲:۰۰ تا ۲۳:۳۰


〰〰〰〰〰〰〰〰〰


بند مطلع👇


کنار تو  چه آرومم  چه آرومی  کنار من

تو چشمای تو آرومه چشای بی قرار من


#افشین_یداللهی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


میشینم پیش  رویاهات 

شبا تا صب که بیدارم

مث ابرای سرگردون

فقط ازغصه  میبارم


#پریوش_رستمی 


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


نمیدونی چه آشوبی توو قلب من به پا میشه

زمانیکه به دست باد موهات سر به هوا میشه


#رها


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


پر از تردید این سینه 

در این تاریکی و سردی 

سکوت خونه تو گوشم

میگه تو برنمیگردی 


#مهدیه_عارف


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


چشات آرامشی داره  که باش  رویامو میسازم

نرو از پیش من بی تو همه دنیامو می بازم


#قاسم_کرمی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


بغل وا کن چمنزارم ، بهارم را نگیر از من

که تنهایی  در آورده  دمار از   روزگار من


#بیژن


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


ستاره  روی  موهاته

شبم روشن تر از روزه

چقد رویایی چشمات

به چشمام عشق می دوزه


#نازنین_پورمحسنی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


پر از آشوب و تشویشم،ولی عینِ خیالت نیست

نمی‌دونم چرا عکسم،توی فنجونِ فالت نیست


#فرید_محمودی 


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰


چه  آرومم    کنار  تو    میون  امن   آغوشت

به نزدیکیم به قلب تو حسودی کرده تنپوشت


#کیانامظلومی


〰〰〰〰〰〰〰〰〰


@an_anjomansher 🌹

Insta: an_anjomansher


🌹 از حضور سبزتان صمیمانه سپاسگزاریم🌹