نـــــفرات برتر  بداهه غزل مشترک با بیت مطلع 


«من تو را دیدم و آرام به خاک افتادم

"و  از آن  روز که  در  بند  توام  آزادم"

علیرضا آذر»


داوربرنامه : جناب آقای #غلامرضا_خدارحمی

-------------------------------------------------------------

بخت برگشته ترین حالت یک جلادم
پای حرفی که پرید از دهنم سر دادم
#اسماعیل_بازگیر

-------------------------------------------------------------

کشتی و رفتی و از عشق که می‌پرسیدند
من  تو را  باز هم  از دور  نشان  می دادم
#حلما_وحیدی

-------------------------------------------------------------

کاش بودی که ببینی چه شدم بعد از تو
کاش بودی که ببینی به چه  روز  افتادم
#هادی_صفری_اقدم

-------------------------------------------------------------

هر چه غم بود فراموش شدآن لحظه ولی
طعم  لبهای  تو  یک  لحظه  نرفت از یادم
#محمدمهدی_سلیمان 

-------------------------------------------------------------

نقشه ات چیست در این عشق که من
با خیال  تو و تنهایی و شب  همزادم
#فاطمه_علیجانی

-------------------------------------------------------------

دل محراب من از توپ قشون خونین است
نقل    تاریخ   شدم    مسجد    گوهر شادم
#پریوش_رستمی

-------------------------------------------------------------

قصه ی عاشقی ام نقل محافل شده است
تو  کجایی  که ببینی  به چه  روز  افتادم
#متین_علیجانی

-------------------------------------------------------------

جرم این است که یک بوسه گرفتم از تو 
هست   در  دفتر   قضات   همه   اسنادم
#مرتضی_ماندگار

-------------------------------------------------------------

از همان روز که از چشم تو من افتادم
بنده ی خاک شدم از  دو جهان  آ زادم
#فرح_خلج 

-------------------------------------------------------------

گوش تا گوش  دلم  پرشده  از نیش زبان 
"من چرا دل به جگر گوشه ی مردم دادم"
#سمیه_صالحی

-------------------------------------------------------------

عکست افتاد و هوای غزلم ابری شد...
دفتر خاطره ها را که تکان می دادم
#سجادصفری_اعظم

-------------------------------------------------------------

هم زمین خوردن همواره شده عادت من
هم   به  بر خواستن   بعدی  آن  معتادم
#حمیدحاجی_زاده

-------------------------------------------------------------

ای تمامیت احساس و همه عاطفه ام
هر  نفس در نفست  داده مرا  بر بادم
#لیلا_میرزایی

-------------------------------------------------------------

شهر دل مرده گرفته ست دوتا گوشش که
نشنود  عمق  سکوتی  که  پر از  فریادم...
#نازنین_پورمحسنی

-------------------------------------------------------------