نـــــفرات برتر بداهه غزل مشترک با بیت مطلع


«وعده می داد شب هجر به پایان برسد

وعده ی یک شبه اش سال درآمد از کار

#ارفع_کرمانی»


داوربرنامه : جناب آقای  غلامرضا خدارحمی

-----------------------------------------------------------


وعده میداد که یک عمر کنارم باشد 

 رفت ... اما غلط از آب در آمد آمار 


 #مینابیگ_زاده


-----------------------------------------------------------


جان من  شعر نخوان حرف نزن هیچ مگو

عقل و هوشت  به کلام من دلخسته  سپار

#امید_استیفا


-----------------------------------------------------------


داغ سهراب به دل بود و نگفتم چیزی

سینه ی  من  جگر  زال  درآمد  از کار

#قاسم_کرمی


-----------------------------------------------------------


 دل به امید ِ تو عمرش به سر آمد هیهات

همه  غم ها  بسرش  گشت  تلی  از   آوار

#فارا


-----------------------------------------------------------


وعده ای داد که یک عمر اسیرش بودیم 

عمر دادیم و نمانده ست سر قول و قرار

#امیرحسین_خطیبی


-----------------------------------------------------------


وعده ها داد و همه طبله ی تو خالی بود 

که  صدا  داشت  ولی  لال  درآمد  از کار

#زهرا_شبیهی


-----------------------------------------------------------


قفسم تنگ شده نای نفس نیست مرا

بکُشم  یا  برهان  جان  مرا لا کردار!!!

#یوسف_ولایی


-----------------------------------------------------------


من از این شهر پر از دلهره ها بیزارم 

می روم  ترک کنم  باز تو را بالاجبار 

#طاهره_ابراهیم‌زاده_قاصدک


-----------------------------------------------------------


سحر چشمان سیاهش دل مارا برده

مجتهد  بوده و رمال  درآمد  از  کار

#زهرا_رضازاده


-----------------------------------------------------------


همه خوابند در این شهر ولی من بیدار

بهمن   غم  شده  انگار  به  رویم   آوار

#محمدمهدی_سلیمان


-----------------------------------------------------------